7 februari 2018

Januari

De eerste maand van dit jaar is werkelijk voorbij gevlogen! Hebben jullie dat ook zo ervaren? Meestal vind ik januari niet om doorheen te komen, maar dit keer ging dat gelukkig heel snel en met wat gezellige haakprojectjes.

https://treasurycreations.blogspot.com/2018/02/januari.html

Zo maakte ik weer eens wat lieve babyprojectjes. Er zijn weer wat kleintjes in aantocht om mij heen, dus kon ik mij weer heerlijk uitleven. :)




En als ik even niet weet wat ik moet haken beland ik 9 van de 10 keer bij de dromerige sjaal van A la Sasha uit het boek 'Kant Haken'. Ik had een wolk van een bol Lang Yarns liggen genaamd Ayumi, dus tadaaa een dromerige sjaal was weer snel geboren. Deze als cadeautje voor mijn naai-juffie.



Daarnaast ben ik met 3 (nog even wat geheime) projectjes bezig met de heerlijke nieuwe voorjaarsgaren van Borgo de Pazzi. Geheimpjes bewaren vind ik niet per definitie heel leuk, dus alvast even een kleine sneak preview. ;)



Ik kreeg het garen rechtstreeks uit de fabriek, dus het zat nog op zo een fantastische cone! Bijna zonde om aan te breken toch? ;) Binnekort meer over de resultaten van deze samenwerking en de patronen natuurlijk. :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...