7 januari 2018

Klimop

Soms vind ik het heerlijk om even iets kleins tussendoor te haken. Ik wilde graag een klimop-achtig plantje voor op onze kast in de woonkamer.

https://treasurycreations.blogspot.com/2018/01/klimop.html

Het was even zoeken maar toen vond ik een heel makkelijk patroontje online. Iets met 'beter goed gejat dan slecht bedacht.';)

Op het blog van Kat Kat Katoen vond ik het patroon. Ik haakte drie slierten van verschillende lengtes zodat je een beetje een speels effect krijgt en maakte deze vast in een potje. Ik heb gewoon een prop keukenpapier in het potje gedaan en de slierten met kopspelden vastgeprikt in het keukenpapier. Blijft prima zitten! :)

Geen uitgebreide proza dit keer, maar wilde dit patroontje graag snel met jullie delen. Nu de kerstboom eruit is kan wat extra groen geen kwaad vind ik. Altijd weer even wennen als dat grote groene ding de woonkamer niet meer opfleurt, vandaar. :) Fijne zonnige zondag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...