3 september 2016

Vestje voor mini

De zelfgehaakte items zijn ondertussen ruim vertegenwoordigd in de babykamer, maar wat eigenlijk nog een beetje ontbrak was een kledingstuk voor mini.

Wolplein heeft een patroon van een super leuk vestje op hun blog staan, deze haakte ik eerder voor de mini van mijn bestie, dus ik kon het niet laten om deze ook voor onze eigen mini te maken. 

http://treasurycreations.blogspot.com/2016/09/vestje-voor-mini.html
Ik heb Drops Merino extra fine garen gebruikt voor dit vestje, omdat ik dit nog had liggen en ik de kleur zo mooi vind. 
Wanneer je een afwijkend garen gebruikt raad ik je wel aan om tussendoor te blijven meten of de maten en verhoudingen kloppen. De maten en afmetingen staan ook beschreven in het patroon, dus dit is prima te doen.

Helaas had ik geen knoopjes meer die ik leuk genoeg vond of waar ik er vijf van had, dus ben ik op mijn fiets 'geklommen' en knoopjes gaan halen bij het plaatselijke fourniturenwinkeltje en kwam ik thuis met deze houten knoopjes die perfect passen bij het leren label van Mezz11.


Totdat mini er in past hangt het vestje mooi te zijn op zijn kamertje. ;) Hebben jullie dit leuke vestje ook al eens gehaakt?



3 opmerkingen:

  1. Schattig vestje. Het past mooi bij de rest van het gezeellig kamertje voor jouw mini. Ik heb het vestje nog niet gehaakt, maar nu die van jou zo mooi is, ga ik dat zeker een keer doen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi gemaakt! Heb al even rond gesneupt op je blog, enorm mooie dingen maak je! Je hebt er een nieuwe volger bij. ;)

    Liefs Froukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo. Ik ben bezig met het vestje maar word erg smal. Moet je de v- steken in de v-steken haken if juist niet. Heb er een foto van.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...