22 mei 2016

Post angst


Foto: twee_dotjes
Een kleine 3 weken geleden heb ik deze roze Southbay omslagdoek/sjaal verloot. Mandy (@twee_dotjes) die hem gewonnen had stuurde mij een paar dagen geleden dat hij nog niet binnen was, terwijl ik nog dacht 'geen bericht is goed bericht' hij zal wel al aangekomen zijn... mooi niet dus. :(


Ik baalde best een beetje, omdat er toch aardig wat haakuurtjes in waren gaan zitten en ik het ook zo zonde vond van het heerlijke Lana Grossa Elastico garen wat dan voor niets gebruikt was. Horrorscenario's over zoekgeraakte pakketjes etc. doemde al op in mijn hoofd en ik was al aan het kijken of ik misschien nog een mooie 'troostprijs' voor haar kon maken/haken...Alsof de duivel er mee speelde...de volgende ochtend werd hij toch nog bezorgd! :D Joepie!! Beetje vertraagd, maar gelukkig was ze er niet minder blij mee!


Moraal van dit verhaal....track n trace is misschien toch wel prettig de volgende keer! ;) Fijne zondag!

P.S. de link naar het patroon voor de Southbay vind je hier.

6 opmerkingen:

  1. Ik snap de stress helemaal, ben altijd blij als er een berichtje komt dat alles goed is ontvangen. Het zou toch wel heel erg zonde zijn geweest als deze prachtige sjaal niet bij de juiste persoon zou zijn aangekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het blijft toch een spannend dingetje dat versturen! :) Ja dat had ik inderdaad erg zonde gevonden, gelukkig is alles goed gegaan. xx

      Verwijderen
  2. Fijn dat je pakketje toch bij de ontvanger binnen gekomen is. `k Vind dat zelf ook altijd spannend, inderdaad is track en trace dan een uitkomst. :) Prachtige creatie hoor, zou super jammer zijn als deze niet meer te vinden was bij de post. Gelukkig maar..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Poeh nou behoorlijk spannend! :) Het is omdat ik nog best wel wat postzegels had liggen, maar misschien voorkomt track n trace wat grijze haren. ;) Liefs, Caroline

      Verwijderen
  3. Had ik laatst ook bij de troostprijzen van mijn give away richting Nederland. JHeb nu weer iets gestuurd en direct geleverd ;-)
    Oef dus!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het blijft altijd spannend, maar kan er zo van balen als het dan niet aankomt en je er zo veel liefde en tijd in hebt gestoken.

      Verwijderen

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...