4 december 2015

Hollands Welgaren

Afgelopen zaterdag was de boekrelease van Maaike haar prachtige nieuwe boek 'Hollands Welgaren'.


Dit fijne feestje werd gegeven bij het Wolplein inspiratiecentrum in Zaltbommel. Twee vliegen in één klap, want een bezoekje aan deze snoepjeswinkel stond al een hele poos op crea-bucketlist.

En wat een feestje was het! Er waren heerlijke taartjes (recepten staan ook in het boek), koffie, gezellige gelijkgestemde dames en natuurlijk HET prachtige boek! Het was tevens de eerste keer dat Maaike het exemplaar zelf in handen had, dus ook voor haar was het toch een beetje een verrassing en heel spannend.


Het boek is super mooi vorm gegeven en deed mij meteen denken aan de prachtige koffietafel boeken van weleer. Het heeft een mooie harde kaft en prachtige foto's. Dit keer staan er niet alleen haakpatronen in, maar ook breipatronen, uitleg van verschillende steken en technieken en recepten waar zelfs een 'bak- en kookkneus' als ik zin van krijgt om de keuken in te duiken. 


De hakende IG-dames waren er ook gezellig. Het was bijna een soort kleine reünie na ons laatste haakfeestje in Delft. We hebben gezellig een taartje met elkaar gegeten, wolletjes gekeurd en elkaars huidige Work In Progress bewonderd.

Natuurlijk heb ik Hollands Welgaren meteen meegenomen en de lieve Maaike heeft alle boeken voor ons gesigneerd! :) Ik krijg spontaan zin in de lange donkere winteravonden, zodat ik ongestoord met alle fijne projectjes aan de slag kan!


Natuurlijk kan een kleine sfeerimpressie van het Wolplein inspiratiecentrum niet achterwege blijven. Need I say more? Wolhalla!

 

 

2 opmerkingen:

  1. Ik heb het boek al een paar keer voorbij zien komen, echt een boek die op mijn lijstje staat! :)

    Lieve-groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt een prachtig boek! :) Heel blij mee!
      Liefs, Caroline

      Verwijderen

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...