19 mei 2015

Familie cactus

Vorige week haakte ik een kleine cactusfamilie op verzoek. Als het goed is staan ze straks vrolijk te zijn op twee kleine meisjeskamers, maar misschien dat ze nog mee mogen naar het strandhuisje straks. De bestemming was nog niet helemaal vastgesteld geloof ik.


De kleine dametjes in kwestie haalde ze na het openmaken meteen uit hun potje en begonnen er mee te knuffelen! :) Altijd een fijn gezicht als je handwerk gewaardeerd wordt! (Ondanks dat ik een andere bestemming in mijn hoofd had, maar knuffelen is altijd goed! ;))




Het patroontje voor de langwerpige cactus heb ik uitgeschreven en kan je vinden onder het tabje Patronen. Ik heb op Instagram al meerdere super leuke foto's van 'mijn' cactusje voorbij zien komen. Heb jij er ook eentje gemaakt? Tag me dan, want ik kom hem graag even bewonderen! :)

En tot mijn grote verrassing staat hij nu ook op Freubelweb!!



1 opmerking:

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...