14 april 2015

Last week...

 Begon ik aan een nieuw vestje van een heerlijk zachte merino/katoen blend.

 Dronken we groene smoothies met bio spinazie uit eigen tuin.

 Kocht ik super leuk inpakpapier bij Ikea! (Meteen in alle kleurtjes.)

 Was er tijd om leuke kleine (brievenbus)cadeautjes te maken.

Poste Studio Hip en Stip deze leuke foto met haar gewonnen CutiePie roosjering.

 Werden er blije verrassingspakketjes verstuurd.

 Genoot ik met manlief van heerlijke kopjes koffie op het strand.

Kreeg ik deze prachtige bos bloemen (in mijn lievelingskleur) van mijn lieve mama.

 Droeg Saskia haar gewonnen CutiePie roosjesring bij de presentatie van haar nieuwe boek Haken & Kleur: Buiten.

Genoot ik samen met poezenbeest 1 van het voorjaarszonnetje.

 Begon ik aan een nieuw rammelnijntje in zuurstofkleurtjes.

Maakte manlief zelf heerlijke Won ton soep.

 Vorderde het merino vestje al een stukje. Ben dol op die teal groene kleur!
 

And last maar zeker not least kreeg ik een virtuele knuffel en dikke vette knipoog van mijn grote kleine vriendin! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...