20 februari 2015

Luieretui (Tutorial)

Zoals je misschien wel opgevallen is ben ik de laatste dagen behoorlijk druk met roze baby items te maken/haken. Mijn lieve vriendinnetje is namelijk bevallen van een meisje en tijdens de zwangerschap wisten zij niet wat het geslacht zou zijn. 
Super leuk zo een verrassing voor hen natuurlijk, maar als BFF die staat te springen om te shoppen en te handwerken voor deze geweldige gebeurtenis toch stiekem soms best een beetje lastig. ;-) Misschien dat ik daarom nu een beetje 'doorsla' met de rozigheid. 

Maar goed daar gaat dit blogje initieel niet over. 
(Ik wilde alleen even duidelijk maken waarom ik voorlopig op die knalroze wolk zit en mijn vriendin alvast voorbereiden op de roze overdaad die ze straks ontvangt. :-)) 
Naast haken vind ik de naaimachine ook erg leuk om erbij te pakken. Ik zit sinds een aantal jaar iedere woensdagavond op naailes en toen ik de luieretui tutorial van Jip by Jan voorbij zag komen heb ik besloten dat dat mijn volgende ROZE projectje zou worden. 




De luiers en doekjes heb ik even van mijn lieve buufie mogen lenen. Maakt een beetje sneu foto's zonder vulling en het was voor de zekerheid wat betreft de maat ook wel prettig. ;-)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...