31 januari 2015

Januari


De kop is er af!
Januari is bijna aan z'n eindje en eerlijk gezegd vind ik dat best fijn. 
De boom is er al een poosje uit, de kerstlichtjes liggen weer op zolder en hoewel ik het heerlijk vind dat die 'rommel' weer uit het zicht is is het toch ook een beetje kaal. 

Januari is net niks. Te vroeg om zonder jas de deur uit te gaan, de bloemetjes staan nog niet in bloei en die regen ben ik ondertussen ook wel zat. 
Misschien dat mijn creaties van de afgelopen tijd daarom erg kleurrijk en vrolijk waren om dit gevoel te compenseren en stiekem het voorjaar al een beetje naar binnen te halen al is dat vooralsnog slechts in mijn hoofd.



Op naar februari (lees: een stapje dichter bij het voorjaar) en gelukkig is dat een kort maandje dus dan is het ook zo maart. En in maart worden er weer lammetjes geboren, de eerste voorzichtige duinwandeling met alleen een dikke trui aan vind plaats en moeder natuur komt uit haar winterslaap, heerlijk! 

Dit was mijn ode aan januari en zie hier het visuele resultaat. Ik heb in ieder geval een poging gedaan het iets kleurrijker te maken.






Adieu Januari, see you next year!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...