12 november 2014

Verrassing pour moi

Afgelopen vrijdag kreeg ik een prachtig cadeau van manlief! Nee ik ben nog niet jarig en het is nog te vroeg voor kerst, dus schijnbaar ben ik gewoon heel lief! ;)


In een cafĂ© (denk type donkerbruine kroeg c.q. huiskamer) bij ons in de buurt staat al zo lang ik me kan herinneren een droom van een naaimachine gezellig decoratief te zijn. Een prachtige gietijzeren Singer exemplaar. Nu zei ik een tijdje terug eens tegen mijn liefste dat het toch geweldig zou zijn als je zo een exemplaar thuis zou hebben staan...

En afgelopen weekend........KREEG IK HEM CADEAU!!!! Als een kind zo blij!! Is het geen plaatje? 


P.S. Na het schoonmaken werd het serienummer goed zichtbaar en aan de hand daarvan uit kunnen vogelen waar en wanneer hij gefabriceerd is....Schotland, 1914!! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...