1 november 2014

Instaswap

Mijn pakketje is er helemaal klaar voor om aanstaande maandag verzonden te worden! :)






Dit is voor mij de eerste keer dat ik meedoe aan de Instaswap via Instagram en ik heb er echt super veel plezier aan gehad! Dank je wel lieve Lynda voor het organiseren van dit geweldig leuke initiatief!








Het is natuurlijk nog niet afgelopen, want alle pakketjes moeten nog verzonden worden. Maandag 3 november wandelen er dik 750 dames (misschien ook enkele heren? ;)) naar de brievenbus om het door hen gemaakte/gekochte verrassingspakketje te posten. Je begrijpt natuurlijk wel dat ik dinsdag voor de brievenbus lig om te kijken wat voor een mooi/lief/toepasselijk/met warmte samengesteld leuks er op mijn deurmat valt!














Voor iedereen die meer wilt lezen over de Instaswap (er volgen er vast nog meer. :)) kunnen even een kijkje nemen op www.instaswap.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...