28 november 2014

DIY

Even een kleine post over een makkelijk en snel D(o)I(t)Y(ourself) projectje.


Ik vond dat het toilet wel weer toe was aan een kleine herindeling en wat nieuwe gezelligheid. Ik had nog drie oude flessen staan..met een beetje washi tape en hennep touw kom je dan al een heel eind! 



Ontvet/reinig de flessen, plak netje een baan washi tape eromheen (ik heb een een dubbele baan gedaan, omdat mijn tape niet zo breed is) en maak vervolgens met hennep touw een strik eromheen. Ik maakte een dubbele knoop voordat ik de strik maakte, zo voorkom je dat de strik schots en scheef komt te zitten. ;)


Simpeler kan het denk ik bijna niet, maar ik ben blij met het resultaat!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...