27 mei 2014

Oud wordt mooi!

Ken je dat? Dat je ergens nog wat woonaccessoires hebt staan waar je geen afstand van kan doen, maar die je ook onder geen beding in je woonkamer wilt neerzetten? Juistum ik zal heus de enige niet zijn met dat 'probleem'. ;)

Zo had ik (ergens in de diepste uithoek van mijn zolder) nog twee lampjes staan die in hun toenmalige vorm echt te afschuwelijk waren om in het zicht te zetten. Van het weekend had ik eindelijk een ingeving en heb ik gesso (soort super handige primer) gekocht en ik had nog een potje zoeter dan zoete roze verf staan en ben ik aan de slag gegaan!
Het zonnetje scheen, dus de lampjes droogde ook lekker snel. (Moet bij mij nooit een tienjaren plan worden, want dan verlies ik interesse. ;)) Twee laagjes primer en een laagje roze en het klusje was geklaard!

De lampjes waren al meteen een stuk mooier, maar toch ontbrak er nog iets..(helaas heb ik geen before foto gemaakt..wat ik al zei het moet allemaal niet te lang duren. ) Ik had nog een mooie kleur roze van Catania liggen,  haaknaald 3,5 erbij en haken maar! (Dat doe ik toch het liefst.;))

Het resultaat zie je hieronder! Ik ben er erg blij mee en ik hoop manlief ook aangezien ik hem initieel heb gezegd dat de lampjes grijs zouden worden...babystapjes. ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...